El bloc "Peti qui peti" de Fulleda ha publicat aquesta fotografia que sembla feta Tarrés. Si algun veí - veïna reconeix algun dels joves de la fotografia o pot aportar dades sobre l'any, etc... agrairem ho comuniqui.
Sembla que la fotografia està feta a l'era de ca l'Amoros.
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaCrec que la foto està feta l'any 1966 al camp de futbol de Tarres al costat de l'era de ca l'Amoros.Jo sóc un d'ells conjuntament amb el Ramon Palau, Isidre Domènech, Pau Arbós, Josep M. Arbós i Jesús Domenech, la resta són de Fulleda. La foto ens la va fer mossèn Ernest Gabernet.
ResponEliminaEntranyable! Corprenent!
ResponEliminaRamon, pots dir ordre, per exemple, a dalt a l'esquerra.... Gràcies
ResponEliminaDalt esquerra: Isidre Domènech, Ramon Vallverdú, Ramon Palau. A baix esquerra Pau Arbós, Jesús Domènech i a baix dreta Josep M. Arbós.
ResponEliminaRamon sóc en Pau, totalment cert, me'n recordo perfectament d'aquesta fotografia, era un partit de futbol de els escolans de Tarrés contra els de Fulleda i ens van guanyar, hi havien dos germans de Fullada que jugaven molt bé i vam perdre.
EliminaL'he tornada a penjar numerada: https://fulleda-pqp.blogspot.com/2022/05/tornem-penjar-la-foto-de-nois-de-tarres.html
ResponEliminahttps://fulleda-pqp.blogspot.com/2022/05/tot-el-que-sabem-de-la-fotografia-de.html
ResponElimina