dijous, 13 de setembre del 2012

EXPOSICIÓ I XERRADA

EXPOSICIÓ

LA FLORA DEL MONTSANT

DE

M. MONTSERRAT DOMINGO I BATLLE
Eremita de Sant Joan del Codolar
(Cornudella de Montsant)


XERRADA:
DIVENDRES 14 DE SETEMBRE
A LES 7 DE LA TARDA
 AL SINDICAT


Les seves paraules serveixen per presentar la xerrada i l'exposició:

"Des de fa uns anys, que per guanyar-me el pa de cada dia, treballo amb plantes i a més a més de passar-m'ho bé, m'ha estimulat a saber-ne cada vegada més coses, identificació, propietats, toxicitat, etc., i a descobrir els seus hàbitats.

Ja de petita a Raimat m'agradaven i recordo la seva textura al tacte, les rasposes, les punxoses, les sedoses... les que trobàvem al voltant de les sèquies o bé en secadiu, i els colors, i les oloroses que amb els ulls clucs sabíem diferenciar.
Les estimava i les estimo i això m'ha portat a fer-ne una mostra per donar-les a conèixer, i al mateix temps poder gaudir de la bellesa que s'amaga en les coses petites, si sabem mirar amb ulls nets.

En veure-les, elles m'han ensenyat i em conviden al respecte mutu i a la convivència entre nosaltres, i també a ser respectuosa amb la naturalesa, amb el medi natural que ens envolta i que ens pertoca millorar, i que no es contradiu pas amb el progrés de la civilització, la ciència i la tècnica."
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada