dimecres, 23 de juliol del 2014

L'AJUNTAMENT DE TARRÉS INFORMA:

En relació a la carta que molts veïns i veïnes heu rebut respecte a la "Tramitació d'expedient d'alteració cadastral", la documentació que us sol·licita l'Organisme Autònom de Gestió i Recaptació de Tributs Locals (OAGRTL) de la Diputació de Lleida, la podeu presentar:
- a les oficines de l'Ajuntament, en horari d'atenció al públic. En aquest cas, el dia 30, quan vinguin els tècnics de la Diputació, se'ls donarà la documentació.
- el dia 30, la podreu donar directament als tècnics de la Diputació de Lleida que vindran a l'Ajuntament. Al matí de 10 h a 14 h, i a la tarda  de 16 h a les 18 h. En aquest cas podreu resoldre directament qualsevol dubte amb els tècnics.
- podeu enviar la documentació directament a l'OAGRTL de la Diputació de Lleida a l'adreça que teniu a la carta que us han fet arribar.

Per tota la documentació que necessiteu fotocopiar, podeu passar a fer-ho per l'Ajuntament en hores d'oficina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada