Aquest cap de setmana s'ha realitzat la formació i recordatori del funcionament del material i actuacions en cas d'incendi forestal. Es van fer proves amb les cubes, es va recordar el funcionament de l'aplicació que tenen les ADF i es va fer un repàs dels protocols d'actuació en cas d'incendi.
Les ADF tenen una aplicació que té múltilples funcionalitats, la més important, és la de donar d'alta els voluntaris i vehicles que estan actius, ja sigui fent vigilància, actuant en un incendi, o fent qualsevol tasca de l'ADF, això els permet estar assegurats en cas d'accident.
L'ADF Sant Jordi de Tarrés té actualment 26 voluntaris amb el carnet actiu, 14 són de carnet groc i 12 de carnet verd. El carnet groc és el que et permet entrar a la "zona calenta" en un incendi i el carnet verd és l'inicial (com a mínim s'ha de tenir un any, abans de poder fer la formació del carnet groc), i et permet fer tasques de suport en un incendi i qualsevol altra tasca relacionada amb l'ADF.
D'aquests 26 voluntaris 8 són dones, de les quals 3 tenen el carnet groc i 5 el verd






Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada