Pinta bé la Festa! Com de costum, xulo els cartell
Felicitats i agraïment per l'organització d'aquesta Fira de Sant Isidre. De ben segur que la podrem gaudir molt.
Pinta bé la Festa! Com de costum, xulo els cartell
ResponEliminaFelicitats i agraïment per l'organització d'aquesta Fira de Sant Isidre. De ben segur que la podrem gaudir molt.
ResponElimina